حضور سیرنگ در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران

حضور سیرنگ در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران

سیرنگ به‌عنوان یکی از اسپانسرهای نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران، جایگاه ویژه‌ای در بین شرکت‌کنندگان داشت و بسیار با قدرت به این نمایشگاه ورود کرد.

در این نمایشگاه، یکی از جذاب‌ترین طراحی‌ها در یکی از بهترین موقعیت‌های نمایشگاه در سالن 40B غرفه 14 با 267.75 متر مساحت به غرفه سیرنگ اختصاص داشت.

این غرفه دارای دو اتاقVIP  و CIP و حداقل 7 نفر در قسمت پذیرش بود که مهمان‌ها را جهت دیدار و مذاکره به داخل غرفه راهنمایی می‌کردند. در داخل غرفه، 10 میز مذاکره به همراه چند نوع نوشیدنی گرم و 4 نو ع نوشیدنی سرد جهت پذیرایی و مذاکرات قرار گرفته بود. روزانه بیش از 400 نفر اعم از مدیران، کارآفرینان، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، تامین‌کنندگان، نمایندگان فروش و ... جهت مذاکره به این غرفه مراجعه می‌کردند.

چندین خبرنگار نیز جهت پوشش رسانه‌ای این رویداد، از نزدیک با مدیر مجموعه سیرنگ مصاحبه کردند.

مسابقه عکاسی برای شرکت‌کنندگان برگزار شد. در این مسابقه، بازدیدکنندگان با ماکت محصولات سیرنگ عکس می‌گرفتند و در قرعه‌کشی شرکت می‌کردند.

بچه‌ها نیز در شبیه‌سازی تیزر موفق سیرنگ (سیرنگ دودو دودو) به مشارکت گرفته شدند و به اجراهای آنها پک محصولات سیرنگ تقدیم شد. در بیرون غرفه نیز دو نفر با پوشش عروسک، ویفرهای سیرنگ را بین افراد توزیع می‌کردند.

آوای نمایشگاه هر 5دقیقه یک‌بار، تبلیغات مختص به سیرنگ را پخش و عموم را به بازدید از غرفه سیرنگ دعوت می‌کرد. تبلیغات سیرنگ به صورت بنر در 3 نقطه مختلف نمایشگاه گذاشته شده بود.

نوع طراحی، پویایی و مسابقات رونق زیادی به غرفه داده بود، به‌طوریکه روزانه بالغ بر 1000 نفر از غرفه بازدید می‌کردند.

در غرفه سیرنگ همه چیز در بالاترین سطح استاندارد و کیفیت برگزار شد و بازخورد بسیار خوبی در پی‌ داشت، اما نکته منفی نمایشگاه، دزدیده شدن تاج گل‌های گران‌قیمت غرفه سیرنگ بود که علی‌رغم پیگیری‌ها، هیچ‌کس از جمله مسوولان نمایشگاه پاسخگو نبودند. این اتفاق برای سایر غرفه‌ها نیز افتاده بود.